11 Temmuz 2014 Cuma

Justin Timberlake The 20/20 Experience (Tanıtım yazısı)

               
 
                       Justin Timberlake – The 20/20 Experience (4/5)

Kesinlikle her telefona, tablete, mp3 oynatıcıya lazım bir albüm. Albümün çok çok iyi olduğuna sizi ikna edebilirim ama iTunes veya D&R mağazalarına gidip almanızı sağlayamam. Şarkıları eleştirmeden önce şunu bilmesiniz ki bu albüm; Justin Timberlake’in kariyerinin en olgun albümüdür.

Pusher Love Girl (4/5): 8 dakikalık bir festival denebilir bu şar...kı için. Yavaş ve tiz bir ses ile başlayan parça ağır ritimlerle kulaklarınızdan beyinize ilerliyor. Siz fark etmeden davul sesleri araya giriyor ve şarkı baştaki ritmini kaybediyor. Evet şimdi o geçiş süresini bulmak için geri dönüp şarkıyı tekrar dinleyebilirsiniz çünkü bende öyle yapacağım.

Suit & Tie (5/5): Bir albüm için en uygun ilk tekli bu olabilirdi ancak. Jay Z ile yapılan mükemmel bir düet. Gerekli yerde ve zamanda yapılan reklam sayesinde şarkı iyi başarı elde etti. Şüphesiz benim için albümün en iyilerinden. Yazıyı okumaya ara verin ve iTunes’dan şarkıyı alın!

Don’t Hold The Wall (3/5): İçimizi kıpır kıpır eden bir melodisi olmasaydı yarım puan verebileceğim bir şarkı maalesef. Etkileyici JT sesine artı yarım puan daha veriyorum. Dans edip keyfini çıkartın bu şarkının.

Strawberry Bubblegum (5/5): Çilekli bir sakız alın ve bu şarkıyı dinlerken çiğneyin. Yorum yapılamayacak mükemmellikte bir şarkı.

Tunnel Vision (4.5/5): Mükemmel bir şarkı ancak fazla müstehcen bir klip olduğundan yarım puan kırmak istiyorum. Klipte bulunan çıplak bayanlar şarkının güzelliğini gizliyor. O klip bu şarkıya olmamış be Justin!

Spaceship Coupe (2/5): Gitar solosu olmasa fazla basit bir şarkı olduğunu kanıtlayabiliriz. Eğer şarkı 7 dakika olmak yerine 3 dakika gibi daha kısa bir süre olsaydı dinleyenin içini baymazdı. Üzgünüm albümdeki et kötü parça.

That Girl (5/5): Eğer bir bayansanız bu şarkıyı üstünüze alınarak dinleyin. Albümün en sıkı parçalarından biri. Albümü her baştan sona dinlediğimde bu şarkıyı iki kere dinlerim. Diğer şarkılardan kısa olması da bir avantaj.

Let The Groove Get In (5/5): Sahilde bir ateş yakın ve bu şarkıyı açarak etrafında dans etmeye başlayın. Çok güzel bir yaz şarkısı olabilir. Dinlediğinizde içiniz kıpır kıpır olacaktır, garanti veriyorum.

Mirros (10/5): Yanlış okumadınız bu şarkıya beş üzerinden on veriyorum. Albümün en duygu yüklü şarkısı ve uzun olması bu sefer bir avantaj.

Blue Ocean Floor (3/5): Ön planda olan Justin Timberlake’in sesi. Belki sizin hoşunuza gider ama ben hareketli parçaları seviyorum. Neyse tekrar dönüp That Girl dinlemeye gidiyorum.
 
Yazar: Kaan Kaymaz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder